Sıkça Sorulan Sorular
Üyelik
Üyelik ücretli midir ?
Firmaya üye olan hiçbir müşterimiz ücret ödememektedir.
Nasıl üye olabilirim ?
Firmaya üye olabilmek için ana sayfada bulunan ÜYE OL seçeneğini tıklayarak, açılan sayfadaki ilgili alanları doldurmanız gerekmektedir.
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim ?
Üyelik iptal talebinizi iletmek +90212 225 98 25 no`lu numaradan ve ya +90 533 611 71 22 no`lu whatsap iletişim hattımızdan ya da [email protected] adresine talebinizi yazıp ekibimize bildirebilirsiniz.
Şifremi değiştirmek istiyorum ?
Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş sağlayarak sağ üst köşede üyelik isminizi tıklayarak HESABIM menüsünden şifre kısmını yeniledikten sonra güncelle butonuna tıklayarak işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
İptal, İade & Değişim
İade işlemini nasıl yapabilirim ?
İade ve değişim süreci ürünü teslim aldığınız günden itibaren 14 gündür. Ancak abiye ürünler için bu süre 24 saattir. İade/değişim ürünleriniz için WhatsApp üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz. İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakette göndermeniz gerekmektedir.
İade / İptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak ?
Kargo iade/değişim birimimizce teslim alındığında size sms gelecek ve max 3 iş günü içinde yine aynı birim tarafından size dönüş yapılacaktır. Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. Ürün iade şartlarına uygunsa iade süreci başlatıldığı gün itibariyle 1-14 iş günü içinde tutar tarafınıza iade edilir. Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
Ürünü hangi adrese göndereceğim?
İade/Değişim ürünleriniz için WhatsApp üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz.
Kargo Teslimat
Siparişim hangi kargo ile gönderilecek ?
• Siparişlerinizde seçtiğiniz Kargo firması ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.
Siparişim ne zaman gelir ?
• Satın aldığınız üründe “24 saatte kargoda” yazısı varsa siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir. Bu ürünler “HIZLI TESLİMAT” ürünleridir. • Diğer ürünler ise “Ürün Detay” ve “Sepetim” sayfalarında belirtilen tarih aralığında teslim edilir. • Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi aktarılır. • Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını Hesabım bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede? linkinden takip edebilirsiniz.
Yurtdışına teslimatınız var mı?
Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız var.
Resmî tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.
Sipariş
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Kartınızdan ödeme yaparak siparişinizi tamamladığınız andan elinize ulaşana kadar aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız. 1. Ödeme tamamlanınca “Siparişiniz alındı” başlıklı bir bilgilendirme mesajı 2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi SMS ’i. 3. Sipariş teslim edildiğinde “Siparişiniz Teslim Edildi!” başlıklı bilgilendirme mesajı Not: Ana sayfada yer alan Hesabım bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.
Siparişime hediye paketi yaptırabilir miyim? Hediye notu ekletebilir miyim?
Hediye paketi ve notu uygulaması bulunmaktadır.
Siparişi nasıl iptal edebilirim?
Siparişi nasıl iptal edebilirim?
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünler kargoya verilmediği sürece siparişi iptal edebilirsiniz. Ana sayfada yer alan Hesabım bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. -Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan iptal talebinizi nedeni ile birlikte bize iletin. -Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde ise iptal yapılamaz. İade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin.
Kargodaki siparişi nasıl iptal edebilirim?
-Ana sayfada yer alan Hesabım bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. -Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde ise iptal yapılamaz. -Kargoyu teslim almadan iade edebilirsiniz. -İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.
Siparişim hasarlı ulaştı?
Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin. -Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa: -Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun. -İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde sipariş ekranından kolay iade seçeneği ile iade kodu alın. -Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip firmaya geri gönderin.
Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?
Firmamız üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.